dinsdag 5 maart 2013

Vrouwen missen Martin Bril ook


Alle vrouwen in Nederland lopen al een aantal lentes stuurloos rond. Mannen als Jan Mulder worden keer op keer teleurgesteld. Op de eerste echte lentedag van het jaar riep Martin Bril die dag altijd uit tot rokjesdag. Gebasseerd op het massaal gaan dragen van rokjes door vrouwen.



Sinds Bril ons veel te vroeg ontviel op 22 april 2009, lijkt het wel of de rokjes hun populariteit hebben verloren. De saaie spijkerbroek of broeken in een bepaalde kleur. We zien ze te vaak. Gisteren sprak Jan Mulder in De Wereld Draait Door er ook over. De vrouwen stellen ons teleur.

Hoewel we al op de tweede lentedag van het jaar zitten, heb ik vanochtend weer geen rokjes gespot. Het doet mij pijn. Niet alleen voor mijn eigen plezier. Het doet mij pijn voor Martin Bril. Al kan ik me ook voorstellen dat hij het aan zag komen. Want wanneer hij zei dat het rokjesdag was, was het ook rokjesdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten