zaterdag 21 december 2013

Ik ben verliefd op Doutzen Kroes

Het is vrijdagavond. Ik ben de hele dag in de weer geweest, dus sluit ik de dag af met wat bank hangen voor de tv. Daar zie ik haar zitten met haar prachtige blonde haren. Met elke zin die ze uitspreekt, voel ik mij meer tot haar aangetrokken. Wanneer ze lacht smelt de tv voor mijn gezicht weg. Ze heeft een zwart blousje aan met een prachtige laag uitgesneden v-hals.

Bron afbeelding: mamaglossy.nl
Ze wordt omringd door mannen. Maar wie de andere gasten zijn, ik merk het niet. Ik ben volledig op haar geconcentreerd. Af en toe is ze niet in beeld, maar dan bedenk ik mij hoe ze er nu bij zou zitten. Wanneer ze praat word ik verliefd op haar Friese accent. Terwijl ik het bij een ieder ander dat accent hooguit vervelend vind. Maar bij haar vind ik niks vervelend. Zij laat een programma op de late night voelen als een zomermiddagshow. Ze straalt en laat stralen.

De andere gasten zijn eerst aan de beurt. Ik hoor niet eens meer wat ze zeggen. Behalve als het over haar gaat. De presentator zegt dat ze nog andere talenten heeft. Ik denk aan alle talenten die ik haar nog toedicht. Zelf weet ik zeker als zij zich zou uitspreken over iets als de eurocrisis, deze meteen opgelost is. Ze beheerst de schoonheid van het oogknipperen. Ik denk dat ik het inmiddels wel zeker weet. Elke keer weer als ik haar zie. Ik ben verliefd op Doutzen Kroes.
    
Doutzen vertelt over haar ambitie om in een mooie dramaproductie te spelen. In de tussentijd heb ik al 25 dramaproducties geschreven waarin een topmodel een relatie begint met een simpele student. De casting heb ik in die tussentijd al verricht. Doutzen heeft de hoofdrol en ik zal zelf haar tegenspeler zijn. Meer karakters kon ik helaas niet bedenken. Als ik Doutzen zie kan ik ook aan niemand anders meer denken. Ik weet ook inmiddels al een hele goede naam voor de dramaproductie: Doutzen, Doutzen, Doutzen, Doutzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten