vrijdag 22 augustus 2014

Johan Derksen heeft me deze week al een Big Tasty gekost

Als arme student moet je er alles aan doen om maar wat centjes te verdienen. Je kan ouderen gaan wassen voor geld of kranten gaan bezorgen. Toch levert alles maar bijzonder weinig op. Al snel doe je bij een studie geneeskunde in je vrije tijd wat medicijnen maken voor mensen die langer willen uitgaan. Wanneer je niet zo handige studie volgt, is het niet vreemd dat je op je scootertje rond rijdt om onbekende pakketjes te bezorgen. Het houdt allemaal niet over. Daarom besloot ik na te denken over een andere oplossing. Wat maakt je als student nu snel rijk? Gokken! Maar wat nou als je geen echte kenner bent? Dan volg je er één!

Daarom ga ik dit seizoen kijken of Johan Derksen mij rijk kan maken. Ik heb een Unibet-account aangemaakt en hier dertig euro op gestort. Elke vrijdag doet Johan zijn voorspelling in de RTL7-show VI. Ik ga hem volgen. Zijn voorspellingen neem ik klakkeloos over. Elke week zet ik op de door hem voorspelde wedstrijden een euro in. Maakt Johan Derksen mij rijk of ben ik voor het einde van het seizoen mijn geld kwijt? We gaan het zien.

Elke week zal ik een overzicht geven hoe ik er op dat moment voor sta. Rechts zie je een foto van welke voorspellingen Johan heeft gedaan, hoeveel ik daar op in heb gezet en hoeveel er gewonnen kan worden. Hieronder zie je een overzicht wat ik het hele seizoen heb gedaan.

Tussenstand
Gestort: 30 euro
Ingezet: 6 euro
Huidig saldo: 19,63 euro
Resultaat: -4,37
Potentieel saldo: 35,65 euro

Het verlies, wat had ik daar deze week van kunnen kopen?
Big Tasty voor 4,25 bij McDonalds

Geen opmerkingen:

Een reactie posten