zondag 26 januari 2014

Ode aan de vastgeroeste echtgenoot

Tyfus tering kut,
Waar bemoei je toch mee,
Laten me lekker drinken,
Ik zeg toch ook wel eens nee,
Als jij wat van me moet,
Of als je dan weer zeurt,
Dan pak ik een fles,
En zorg dat je zo snel mogelijk oppleurt,
                   
Noem me gewoon niet zo,
Ik ben geen alcoholist,
Mijn avond is gewoon niet zo geslaagd,
Als ik mijn drankjes heb gemist,

Dus niet zo te zeiken,
Hou gewoon een keer je smoel,
Ga even bier halen,
Dat is wat ik ermee bedoel,

Moeilijk is deze boodschap niet,
En als je het niet begrijpt,
Oh wacht heel even,
Is die wijn al genoeg gerijpt,

Dat gezeur de hele tijd,
Dat ik jou niet verdien,
Ik mag niet zo doorgaan,
Nou ik wil nu whiskey voor me zien,

Mocht je nog meer problemen hebben,
Laat me dan vooral met rust,
Ik los mijn problemen simpel op,
Die zijn met een glaasje wodka zo gesust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten